Over mij

Wateringen, Zuid Holland, Netherlands
Op 2 augustus 1961 ben ik geboren. Ik ben werkzaam bij het Ministerie van Financiën en ben getrouwd met Brigitte en heb twee dochters Tessa en Sterre (van 13 resp. 11 jaar).

zaterdag 4 juni 2011

Dag o (4 juni 2011)


Een bandana van mijn zus en haar gezin met stimulerende kreten om mij een hart onder de riem te steken. We zijn nu in Gulpen op de camping met vijf gezinnen. Erg gezellig allemaal en veel drukte. Vanochtend met hulp Paul banden verwisseld en remmen afgesteld. Nu ik dit type, komt er net een sms-je van mijn schoonvader binnen met de toepasselijke tekst: "zijn de banden op spanning en de remmen goed". Net achtertassen ingepakt en rondje proefgefietst op de camping. De komende tijd sta ik er alleen voor. Dat zal heel anders zijn. Ik ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Corne,
    Wij wensen jou vanuit Rhenen heel veel succes toe. De eerste etappe naar Bastenaken klinkt heel bekend. Jan fietst op 30 juli Luik-Bastenaken-Luik. Maar jij fiets nog iets verder.
    Groetjes en wij blijven je volgen.
    Familie van Heugten-Gosen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Corné! Super dat je dit doet; zal vast een bijzondere reis voor je worden. Hartelijke groetjes van Aad, Petra en Eva van Mil

    BeantwoordenVerwijderen